За рік пандемії роздрібні мережі українських стільникових операторів пережили по-різному. За рік частка онлайн покупок за рік виросла до 20%. За словами директор Vodafone Retail Олени Мироненко, серед брендів смартфонів в роздрібній мережі оператора лідером продажів залишався Samsung, який утримував першість практично по всій Україні, крім кількох областей. Найчастіше купували телефони Xiaomi в Рівненській, Вінницькій і Хмельницькій областях. Популярністю також користувалися і моделі Tecno і Nokia завдяки пропозицій “смартфон плюс зв’язок в подарунок”.
Топ-5 брендів за кількістю проданих смартфонів в мережі Vodafone Retail в 2020 році:
- – 36% – Samsung;
- – 30% – Xiaomi;
- – 15% – Tecno;
- – 10% – Nokia;
- – 3% – Huawei.
Однак під час першого локдауна (в 2020 році) в роздрібній мережі Vodafone в 2 рази впали продажі фітнес-браслетів і смарт-годин. Після припинення карантину, в травні-серпні 2020 року, попит на дані гаджети виріс в 3 рази в порівнянні з початком року. Крім цього майже в 3 рази підскочили продажі телевізорів і ноутбуків.
За словами Мироненко, пандемія змусила українців займатися облаштуванням домашніх офісів і налагоджувати домашній дозвілля.
За даними компанії, до пандемії в мережі налічувалося 600 магазинів, а за станом на кінець березня 2021 року їхня кількість зменшилася до 500.
Що стосується мобільного оператора Київстар, що щорічно мережа магазинів обслуговує близько 1,5 млн абонентів. У компанії роздрібна мережа нараховує 526 торгових точок. Найпопулярнішою сервісної послугою серед них на сьогоднішній день залишається, – це заміна SIM на USIM для користування 4G.
У коментарі UBR.ua lifecell повідомили, що кількість магазинів компанії в 180 містах України становить 372 і недавно оператор запустив програму, “спрямовану на зростання числа партнерів”.
Компанія lifecell в 2020 році:
– запустила послугу вибору номера;
– надала можливість купувати стартові пакети ESIM;
– організувала поповнення рахунку в 14 000 Діджитал магазинах lifecell (спільно з партнером Easy Pay).
Leave a Comment