Клієнтам Vodafone пояснили, як прибрати “зайві” послуги

Прості рекомендації допоможуть заощадити гроші при користуванні послугами мобільних операторів. Оператори мобільного зв’язку нерідко підключають до тарифних пакетів деякі послуги, які не потрібні користувачеві. Однак є спосіб відключити такі послуги. Далеко не всі користувачі послуг мобільних операторів стежать за тим, як витрачаються їхні гроші на рахунках. Нерідко разом з оплатою тарифного пакета абонентам доводиться втрачати по дві, п’ять, десять гривень в місяць в якості плати за послуги, які їм зовсім не потрібні. Мобільні оператори можуть підключати такі послуги навіть без відома абонентів, однак існує спосіб позбавити від цього.

Деякі українці, які користуються послугами оператора мобільного зв’язку Vodafone Україна повинні знати, що всі їхні підписки відображаються по команді введення 2828. Там же вказана і інформація про те, як відключити послуги та передплати. Але є ряд послуг, які не відображаються в цьому списку.

Читайте також статтю Стефана Закревського “Що не так Із зовнішньою політікою США та ЄС на пострадянському пространстве”

Побачивши напис на зразок “За Вашим номером немає активних підписок”, не поспішайте радіти, адже мобільний оператор може все одно списувати гроші. Є перелік послуг компанії, які варто виписати і зберегти, щоб мати можливість їх вчасно відключати.

Послуга “Звук” – відключити можна SMS з текстом “СТОП” на номер 2535;
Послуга “SIM-MENU” – відключити можна SMS з текстом “СТОП” на номер 10251;
Послуга “Opera Mobile Store” – відключити можна SMS з текстом “СТОП” на номер 2024;
Послуга “Мобільний портал” – відключити можна SMS з текстом “СТОП” на номер 2814;
Послуга “Ігровий портал” – відключити можна SMS з текстом “СТОП” на номер 7300;
Послуга “SMS-футбол” – відключити можна SMS з текстом “СТОП” на номер 2822;
Послуга “Vodafone Safety” – відключити можна SMS з текстом “СТОП” на номер 6911.
Буває і таке, що всі дані послуги надаються відключені, однак при цьому гроші продовжують списуватися з рахунку. У такому випадку варто звернутися безпосередньо до мобільного оператора. Проблема може виявитися в тому, що телефон заражений шкідливою програмою.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.