Нова пошта вже не раз потрапляла у скандали. Що сталося на цей раз і в чому її звинувачують. Ситуацію, яка сталася, розповів на своїй сторінці в Facebook Гена Литовченко. За його словами, спочатку співробітники Нової пошти до упакували щільно упаковану відправником посилку в коробку, яка раніше була у вжитку. Але включили у вартість доставки фірмову нову. Крім того, в рахунок доставки був включений ущільнюючий матеріал, якого насправді не було. Також, доставити упаковку цілої не змогли, посилка мала дуже непрезентабельний вигляд.
«Ви і Ваші співробітники« НП Київ 71 »для мене ЗЛОДІЇ!
Спочатку Ви до упакували щільно упаковану відправником посилку в свою Б / У коробку! Коробку Вашу фірмову Нову включивши в рахунок доставки!
Включивши в рахунок доставки ущільнюючий матеріал, якого по факту не виявилося.
Включаючи перераховане вище, Ваш сервіс не удостоївся Вашу доупакування доставити в цілісності.
Резюмуючи – Ви кинули свого клієнта на гроші », – пише Геннадій.
Нова пошта не змусила чекати з відповіддю. У ситуації обіцяли розібратися.
Leave a Comment