ПриватБанк продовжує блокування карт без пояснення причини

Клієнти «ПриватБанку» масово скаржаться на блокування карт. Останнім часом все більше клієнтів “ПриватБанку” стали описувати випадки блокування банківських карт без пояснення причини. Черговий такий інцидент трапився з українцем. Він описав ситуацію на порталі Мінфін.

Незадоволений клієнт написав, що ось уже на протязі останніх 7 років він постійно користується послугами найбільшого в Україні державного банку – “ПриватБанк”.

Всі ці роки він активно користувався послугами банку, а також в ньому відкрив і рахунок для свого ФОП. Після цього пройшло 8 місяців і його рахунку банк заблокував, не пояснивши причину.

Клієнт зазначив, що податки платить справно, а банк ніяких повідомлень не надсилав йому з приводу проведення будь-яких транзакцій.

При цьому, чоловік запевняє, що для того, щоб дізнатися причину блокування своїх рахунків, він спілкувався з 4 менеджерами банку і кожен називав різні причини.

Спочатку один з менеджерів “ПриватБанку” заявив, що нібито стався технічний збій і пообіцяв розблокувати рахунок. Інші співробітники банку посилався на статтю 1074. Однак, клієнт запевняє, що ніяких судових постанов він не отримував.

У третьому випадку його запевняли, що триває перевірка його рахунків. Згідно з останньою версією менеджера, його рахунки заблоковані і їх вже не відновити.

При цьому, чоловікові порадили оформити запит про переведення заблокованих коштів в інший банк. Він написав, що так і надійде, щоб повернути свої гроші.

Чоловік написав, що ситуація для нього не дуже приємна, так як він був змушений на певний час і зовсім залишитися без засобів для існування.


При цьому, в банку написали під його повідомленням, що для з’ясування всіх обставин потрібно більше даних клієнта. Співробітник банку захотів поспілкуватися з незадоволеним клієнтом персонально. До слова, це не перші подібні повідомлення.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.