Клієнти «ПриватБанку» масово скаржаться на блокування карт. Останнім часом все більше клієнтів “ПриватБанку” стали описувати випадки блокування банківських карт без пояснення причини. Черговий такий інцидент трапився з українцем. Він описав ситуацію на порталі Мінфін.
Незадоволений клієнт написав, що ось уже на протязі останніх 7 років він постійно користується послугами найбільшого в Україні державного банку – “ПриватБанк”.
Всі ці роки він активно користувався послугами банку, а також в ньому відкрив і рахунок для свого ФОП. Після цього пройшло 8 місяців і його рахунку банк заблокував, не пояснивши причину.
Клієнт зазначив, що податки платить справно, а банк ніяких повідомлень не надсилав йому з приводу проведення будь-яких транзакцій.
При цьому, чоловік запевняє, що для того, щоб дізнатися причину блокування своїх рахунків, він спілкувався з 4 менеджерами банку і кожен називав різні причини.
Спочатку один з менеджерів “ПриватБанку” заявив, що нібито стався технічний збій і пообіцяв розблокувати рахунок. Інші співробітники банку посилався на статтю 1074. Однак, клієнт запевняє, що ніяких судових постанов він не отримував.
У третьому випадку його запевняли, що триває перевірка його рахунків. Згідно з останньою версією менеджера, його рахунки заблоковані і їх вже не відновити.
При цьому, чоловікові порадили оформити запит про переведення заблокованих коштів в інший банк. Він написав, що так і надійде, щоб повернути свої гроші.
Чоловік написав, що ситуація для нього не дуже приємна, так як він був змушений на певний час і зовсім залишитися без засобів для існування.
При цьому, в банку написали під його повідомленням, що для з’ясування всіх обставин потрібно більше даних клієнта. Співробітник банку захотів поспілкуватися з незадоволеним клієнтом персонально. До слова, це не перші подібні повідомлення.
Leave a Comment