Київстар розповів про улюблені програми своїх абонентів

Київстар визначив найпопулярніші соцмережі і месенджери серед своїх абонентів. Оператор провів дослідження, використовуючи узагальнені дані про мобільний дата-трафіку в своїй мережі. Так, серед месенджерів у абонентів Київстар найбільшим попитом користується Viber – щомісяця їм користується 12 млн абонентів оператора. На другому місці Facebook Messenger з 11 млн користувачів, Telegram з 6 млн і WhatsApp приблизно з 5 млн.

Що стосується соціальних платформ, 13 мільйонів абонентів Київстар користуються Facebook і YouTube. Instagram використовує 10 млн чоловік, Twitter – 7 млн, а TikTok – 5,5 млн. При цьому на TikTok у абонентів, як правило, йде найбільше часу – 88 хвилин в день. Для порівняння, YouTube дивляться в середньому 54 хвилини в день, а в Facebook сидять 44 хвилини.

Примітно, що за кількістю витрачається трафіку TikTok також в лідерах. На першому місці, очікувано, YouTube (в середньому 2,5 Гб на кожного абонента), а вже на другому TikTok з 0,6 Гб. На Instagram доводиться 0,4 Гб трафіку на кожного абонента. Нагадаємо, в минулому році Київстар запустив ряд тарифів, що пропонують безлим на популярні додатки. При їх використанні мегабайти з рахунків абонентів не списуються, дозволяючи економити трафік щомісяця.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.