Клієнти компанії “Київстар” незадоволені обслуговуванням. Після відключення аналогового телебачення в Україні у українців з’явилася проблема, як продовжувати дивитися улюблені передачі. Популярний мобільний оператор “Київстар” запустив послугу телебачення і домашнього інтернету, за допомогою якого можна дивитися не тільки програми, але ще і мати доступ до Інтернету. Однак, через глобальне збою в “Київстар”, абоненти залишилися на 14 днів не тільки без телебачення, але і Інтернету. Обуренню клієнтів немає меж. Вони залишають гнівні відгуки на сторінці компанії в Facebook.
Люди з усієї України стали масово скаржитися на те, що у них немає домашнього інтернету. Мешканка Києва змогла додзвонитися до компанії і почула запис на автовідповідачі, що потрібно чекати 23 лютого, тоді все буде відремонтовано.
Однак, українка обурена такими термінами, адже багато хто зараз змушені працювати з дому та відсутність Інтернету їх просто залишить без доходу. Дівчина шокована тим, що компанії потрібно стільки часу на усунення поломки, а Інтернет зараз не розкіш, а базова необхідність.
Ще одна користувачка поскаржилася, що вже кілька днів у неї не показує телебачення від “Київстару” і немає Інтернету. У зв’язку з цим, жінка вважає, що гроші компанія не має права списувати, адже послуги клієнт так і не отримав від них.
Та ж ситуація відбувається і з заявками клієнтів, їх ніхто не розглядає, відповідно, проблема не вирішена, а гроші компанія списує.
До слова, жоден з клієнтів компанії, який залишив негативний відгук, так і не зміг додзвонитися до компанії, там працює тільки автовідповідач. Крім того, сайт компанії не працює, зазначено проведення технічних робіт.
Leave a Comment