Клієнт розповів про незадовільну роботу банку. Найбільша українська фінустанова, державний ПриватБанк, є лідером в нашій країні за кількістю обслуговуваних клієнтів. У той час як багато клієнтів задоволені якістю послуг, що надаються, інші стикаються з обслуговуванням неналежної якості. Так, на порталі Мінфін була опублікована чергова скарга на роботу ПриватБанку.
Автор негативного відгуку розповів, що користується послугами ПриватБанку з 2008 року і за більш ніж 12 років роботи з фінустановою не стикався з проблемами до 4 лютого 2021 року. За словами клієнта банку, у вечірній час, 20:55, на він отримав дзвінок від банку, приймати який він не став, попросивши передзвонити на наступний день не в такий пізній час.
Проте, так просто питання не вирішилося – після того, як клієнт скинув дзвінок, йому тут же передзвонили – він підняв трубку і почув, як оператор в грубій формі розповів, що вислухати представника банку – в інтересах клієнта.
Після цього йому розповіли, що з грудня 2020 року клієнт винен банку 190 гривень – заборгованість утворилася на картці “Ключ до рахунку”, використовуваної на підприємствах. Далі оператор почав з’ясовувати, чому клієнт не оплачує борг і коли він збирається його погасити.
Як розповів клієнт, за підсумком спілкування зі співробітником банку, він залишився шокований – через заборгованість в 190 грн, про яку він навіть не знав, представник фінустанови дзвонив йому в пізній час, погрожуючи зіпсованої кредитної історією і вимагаючи погасити борг найближчим часом.
За словами клієнта, про заборгованість на карті він навіть не знав і закриє найближчим часом, але вражень від роботи співробітника банку це не виправить.
Leave a Comment