Надходять скарги абонентів, що Київстар не повідомляє про подорожчання тарифу

Клієнтка розповіла про те, що Київстар не попередив про подорожчання. Вартість послуг популярних українських мобільних операторів регулярно зростає – зазвичай це пояснюється поширенням мережі, підвищенням якості послуг, що надаються, а також зростанням витрат на підтримку роботи і розвиток зв’язку. Зазвичай про подорожчання клієнтів повідомляють – однак клієнтка Київстар поскаржилася, що їй не надійшло повідомлення про зростання вартості тарифу. Скарга з’явилася на Facebook-сторінці Київстар.

Клієнтка оператора Київстар розповіла про те, що абонентська плата за користування її тарифом виросла, хоча оператор її про це не повідомив. Представники компанії спробували розібратися в ситуації, однак клієнтка оператора заявила, що вже розібралася з проблемою і попросила згодом при підвищенні вартості тарифу повідомляти клієнтів.

З 1 січня 2021 року в компанії “Київстар” подорожчав ряд тарифів. Так, тариф “Безлім” подорожчав майже в два рази – якщо раніше він коштував 95 грн, то тепер місячна абонентська плата а рамках тарифу підвищилася до 175 гривень. В рамках пакета абоненти можуть користуватися необмеженим підключенням до інтернету, безлімітом на дзвінки всередині мережі, а також 200 хвилин і смс по країні.

Крім того, з нового року закрилися контрактні тарифи, які були запущені більше трьох років тому. Оператор розіслав клієнтам повідомлення з проханням змінити тариф. Абоненти, що не перейшли на інший тариф, були автоматично переведені. У компанії зазначили, що мінімальна абонентська плата в контрактних тарифах – 100 грн / місяць.

У компанії зазначили, що вартість мобільних послуг змінюється, в залежності від інфляції і зміни курсу валют, в зв’язку з тим, що обладнання, яке використовується для забезпечення зв’язку, як правило, купується за кордоном.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.