Клієнтка ПриватБанку залишилася в іншій країні з заблокованою картою. Нерідко незадоволені клієнти залишають свої відгуки в мережі. Цього разу на порталі Мінфін написала скаргу на ПриватБанк жінка, якій заблокували її банківську карту. Як виявилося, через це вона залишилася без засобів в іншій країні.
Як пояснила жінка, ця ситуація трапилася 23 січня. Вона, перебуваючи в іншій країні, вирішила перевести кошти з картки ПриватБанку на карту монобанк. Ось тільки її транзакцію система з якоїсь причини порахувала підозрілою. Чому так сталося, клієнтка не розуміє, так як всі реквізити вона вводила вірно.
Заблокувалася не тільки карта, але і, зрозуміло, Приват24. Тобто, жінка вже не могла розпоряджатися своїми грошима. Вона звернулася в службу підтримки, де знову пройшла повну верифікацію. В результаті представники ПриватБанку порадили звертатися до відділення. У жінки залишилося двоє ключових запитань: навіщо проводити верифікацію, якщо немає можливість виправити проблему онлайн, а також те, як вона потрапить до відділення, якщо вона за кордоном.
Вся іронія в тому, зазначає клієнтка банку, що в ПриватБанку залишили її без грошей в іншій країні заради її безпеки. Однак, зізнається жінка, вона не відчуває себе безпечно, так як її залишили без коштів навіть на квиток додому. Також вона не розуміє, чому в таких ситуаціях не можна використовувати відеозв’язок.
У ПриватБанку відповіли на претензію жінки. Співробітники фінансової установи пообіцяли вирішити питання найближчим часом. Про результати клієнтку повідомлять, пишуть співробітники банку.
Leave a Comment