Місяць або 28 календарних днів: Київстар пояснив всі нюанси оплати послуг

Київстар пояснив всі нюанси оплати послуг. Один з найбільших провайдерів мобільного зв’язку в Україні компанія “Київстар” пояснив всі нюанси оплати за свої послуги. Про це стало відомо з коментарів, під постом на сторінці “Київстар” в соцмережі Facebook.

“Київстар” запропонував поповнювати рахунок своїм близьким зі свого рахунку за допомогою “Смарт-грошей”. На сторінці оператора розмістили інструкцію, по якій можна поповнити рахунок своїм близьким.

Однак під постом розгорілися дебати, клієнти “Київстар” запитали, для чого поповнювати рахунок, щоб після 28 днів потім знімали крім пакета послуг за 28 днів. Користувач підозрює компанію в афері, «то ви у одного крім пакета крали по 10 грн за день, тепер з усіх родичів хочете. Висновок, нехай родичі самі думають, що їм робити, ніж користуватися поганими послугами », – написав розсерджений клієнт.

На що оператори в “Київстар” заявили, що кошти списуються тільки за послуги за номером і якщо платних послуг по номеру підключено не, то кошти не списуються.

Розсерджений клієнт запитав, як таке може бути, що після закінчення терміну дії пакету в 28 днів, коли залишилися гроші на рахунку, компанія їх «списала» заявивши, що це входить в умови тарифного пакета.

Також клієнт заявив, що у “Київстару” безліч вивертів і махінацій, аби позбавити клієнта його коштів. Також запропонувавши компанії внести корекції в світовий порядок бо в Україні на відміну від усього іншого світу 13 місяців в році, судячи з тарифами мобільного оператора.

Київстар розповів, що якщо клієнти підключають пакет послуг за договором, то вони платять за календарний місяць, а не за 28 днів.

Крім того в компанії уточнили, що якщо пакет послуг оплачений, то щоденна плата не знімається.


Цікаво, що після нетривалого часу, коментарі під постом стали зникати.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.