Tesla провела перший великий редизайн електричного седана Model S, який був представлений в 2012 році. Автомобіль злегка відновили зовні, але головні зміни торкнулися інтер’єру. Крім того, з’явилася версія Plaid + c запасом ходу близько 836 км (520+ миль).
Екстер’єр зазнав мінімальних змін. Прибрали хромовані елементи, перемалювали передній бампер, також з’явилася нова скляний дах. Остання дозволяє оцінити основні нововведення, які з’явилися в салоні.
В першу чергу увагу до себе привертає U-образне кермо, який швидше нагадує кермо боліда Формули-1. До речі, подібний штурвал ми бачили в другому поколінні Tesla Roadster, виробництво якого може стартувати вже в цьому році. Що цікаво – від підрульових перемикачів вирішили відмовитися, кнопки деяких функцій перенесли прямо на кермо. Також в очі кидається 17 “центральний дисплей (дозвіл 2200 × 1300 пікселів), який тепер розташований горизонтально (як в Model 3 і Model Y). Рамки навколо екрану стали помітно тонше.
Перед водієм розташована 12.3 “цифрова приладова панель. Ще один 8 “екран тепер доступний для пасажирів другого ряду. На сайті Tesla зазначено, що потужність комп’ютера в Model S становить близько 10 терафлопс, є доступ до різних ігор через Tesla Arcade, підтримується підключення бездротових контролерів. Покупці можуть вибрати аудіосистему, що складається з 22 динаміків загальною потужністю 960 Вт, яка також включає мікрофони з системою активного шумозаглушення. Крім того, доступні бездротові зарядки для всіх пасажирів, трьохзонний клімат-контроль, підігрів всіх сидінь, керма і лобового скла, вентиляція передніх сидінь і багато іншого. З усіма опціями можна ознайомитися на сайті Tesla.
Вартість рестайлінгової Model S стартує з позначки $ 79990 за версію Long Range (два електромотора, розгін від 0 до 60 миль / год за 3.1 с, максимальна швидкість 249 км / год, запас ходу 663 км). Також пропонуються дві тримоторний модифікації: Plaid (від $ 119 990) і Plaid + (від $ 139 990). Вони обидві розганяються до 60 миль / год за 1.99 с (Plaid +, в теорії, може навіть швидше) і мають максимальну швидкість 321 км / ч. Але якщо запас ходу звичайної версії Plaid становить 627 км, то Plaid + здатна проїхати більше 836 км. Ось тут можна подивитися, як прототип Model S Plaid змагається з McLaren P1 на трасі Лагуна Сека.
Аналогічно Model S, дизайнерські зміни отримав і електричний кросовер Model X. В екстер’єрі вони мінімальні, а ось салон переробили, як у седана. Єдиний виняток полягає в тому, що покупцям пропонується варіант Model X з трьома рядами сидінь.
Model X у версії Long Range (два електромотора, розгін від 0 до 60 миль / год за 3.8 с, максимальна швидкість 249 км / год, запас ходу 579 км) можна придбати за ціною від $ 89990. Модифікація Plaid (три електромотора, розгін від 0 до 60 миль / год за 2.5 с, максимальна швидкість 262 км / год, запас ходу 547 км) обійдеться мінімум в $ 119 990.
Leave a Comment