“Київстар” обіцяє повернути частину витрачених грошей клієнтам. У нинішній час важливо залишатися на зв’язку, адже багатьом потрібно постійно мати можливість відповідати на телефонні дзвінки, перевіряти пошту і спілкуватися в популярних мережах. Тому, мобільні оператори постійно пропонують акції, які знижують вартість послуг для своїх клієнтів. Один з лідерів з надання мобільних послуг в Україні “Київстар” обіцяє повернути частину коштів клієнтам, витрачених на поповнення рахунку, розповідається на сайті компанії.
В оголошенні зазначається, що компанія готова повертати гроші на поповнення мобільного рахунку своїм клієнтам. Звичайно, для цього слід виконати ряд умов. Зокрема, пощастить тим, хто поповнить свій мобільний рахунок на більш ніж 100 гривень. В такому випадку користувачу будуть нараховуватися бали. Тобто після кожного поповнення рахунку компанія буде виробляти кешбек. Але мова йде не про повну суму, витрачену на місяць на мобільний зв’язок, а лише її частини.
Бонуси можна буде витратити тільки на мобільний зв’язок. Бали будуть розраховуватися з розрахунку 1 до 1. При поповненні мобільного рахунку на 100 гривень користувачеві буде нараховано 30 очок. У компанії підкреслили, що для отримання кешбек потрібно обов’язково поповнювати мобільний рахунок банківською картою Visa. Якщо оплата буде проведена іншим способом, кешбек клієнт не отримає. Ще одна умова – поповнювати потрібно строго через додаток “Мій Київстар”. Також попереджається, що гроші, які повертає компанія, тому на карту не можна повернути.
Бонуси можна буде використовувати на інші послуги компанії, наприклад підключити бонусні послуги до свого тарифного пакету.
Крім того, бонуси обов’язково потрібно витратити протягом місяця, інакше вони просто пропадуть. Повертає компанія частину грошей через 7 днів після поповнення мобільного рахунку. Відстежити процес нарахування бонусів можна в додатку “Мій Київстар”.
Leave a Comment