Клієнти “Ощадбанку” поскаржився на пропажу грошей з рахунку серед ночі

Клієнт “Ощадбанку” поскаржився на незаконне списання коштів з його карти. На послуги державного банку “Ощадбанк” надійшла нова скарга. У одного з клієнтів вночі пропала сума грошей з рахунку. У банку підтвердили несанкціонований доступ, але на цьому історія не закінчилася. Деталі інциденту, який стався з клієнтом, він опублікував на сайті Мінфіну.

Чоловік розповів, що серед ночі його розбудив SMS-повідомлення з повідомленням про списання грошей, які він не витрачав. Йдеться про суму в 100 гривень. Не гаючи часу, чоловік відразу ж почав дзвонити на “гарячу” лінію.

Там йому в грубій формі співробітниця банку підтвердила списання грошей, але клієнт обурений, що для з’ясування цієї інформації їй знадобилося чимало часу. Співробітниця банку почала його “ганяти”, задаючи різні питання і утримуючи на лінії.

Клієнт зажадав, щоб його банківську картку відразу ж заблокували, на що співробітниця банку довго не погоджувалася, пропонуючи чоловікові заблокувати карту в відділенні за місцем проживання.

Однак, клієнт наполягав на негайного блокування, побоюючись подальшого незаконного зняття грошей з його рахунку.

Після суперечки і висловлюючись в нецензурній формі, співробітниця все ж виконала вимогу клієнта і заблокувала карту. На його запитання, що робити далі, чоловікові пояснили звернутися до відділення “Ощадбанку” за місцем проживання і перевипустити карту.

Клієнта обурив той факт, що за цю послугу йому треба буде заплатити 40 гривень. Клієнт почав уточнювати, чому ця послуга платна, але співробітниця банку поклала трубку. Чоловік вважає, що співробітники банку і зняли з його банківського рахунку гроші, поповнивши мобільний номер.

Чоловік проживає в місті Старобільськ, Луганської області та вважає, що за номером його банківської карти потрібно провести аудиторську перевірку.

Але в повідомленні від банку під всією ситуацією написано, що чоловік, швидше за все, скомпрометував номер своєї банківської картки. Йому запропонували все-таки перевипустити карту з новими реквізитами до цього ж рахунку. Що ж стосується вартості за послугу, то вона вказана в тарифах, прописаних у договорі.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.