«Укрзалізниця» запустила новы можливосты в Viber і Telegram: розклад, купити або здати квитки

«Укрзалізниця» запустила ботів в Viber і Telegram. Можна дізнатися розклад, купити або здати квитки. «Укрзалізниця» запустила чат-ботів в месенджерах в Viber і Telegram, за допомогою яких можна швидко оформити проїзні документи на поїзди «Інтерсіті» і отримати відповіді на питання. Авторизація – за номером телефону.

Продажі квитків на всі потяги, а не тільки «Інтерсіті», через ботів запустять протягом 2021 року. Точні терміни не повідомляються.

Як працюють боти
Процес купівлі квитка через бот займає близько 3 хвилин. Щоб оформити проїзний документ, потрібно:

  • Відкрити бот і натиснути Start.
  • Надати боту свій номер телефону.
  • Вибрати послугу, наприклад «купити квиток».
  • Вибрати із запропонованих місто відправлення (або ввести вручну), вибрати станцію відправлення.
  • Аналогічним чином задати пункт призначення.
  • Вибрати або вести дату поїздки.
  • Вибрати час відправлення з доступних варіантів на цю дату.
  • Ввести ім’я та прізвище пасажира.
  • Вибрати супутні послуги, якщо потрібно: наприклад, ліжко, чай або обід.
  • Забронювати квиток.

Після цього покупку необхідно сплатити. Зробити це можна прямо через бота, прив’язавши платіжну карту Visa або MasterCard. Надалі карта буде підтягуватися автоматично. Безпека платежів забезпечується за допомогою технології токенізаціі – платіжне рішення для ботів реалізовувала компанія Visa.

За схожим алгоритмом можна також здати квитки. Наявні квитки, які можна здати, підтягуються автоматично за номером телефону.

Також в боті можна дізнатися розклад потягів «Інтерсіті», подивитися онлайн-табло відправлень і прибуттів місцевого вокзалу і задати питання.

Бот також повідомить пасажира (поки тільки для пасажирів Київ-Пасажирський):

про номер платформи, на яку прибуває потяг, як мінімум за 15 хвилин,
про затримку або скасування поїзда.
Онлайн-табло інших вокзалів планують підключити вже найближчими місяцями.

Також через бота пасажири можуть відправити фідбек про поїздку, відправити скаргу і прикріпити фотографії. Ця можливість реалізована у вкладці «Зворотній зв’язок».

А ще в чат-ботах є пасхалка, які користувачам належить виявити в процесі активного користування сервісами.

Про сервіс
Запуск ботів здійснювалася за підтримки компанії Visa. Безпосередньо розробкою займалася IT-компанія Middleware. Про це повідомили представники «Укрзалізниці» на прес-конференції 12 січня.

Боти – це один з етапів цифрової трансформації «Укрзалізниці», запланованої на 2021 рік. Зараз ведуться переговори з впровадження нових платіжних рішень на приміських напрямках, зокрема можливості купити квиток на електричку прямо на турнікеті за допомогою PayPass (як жетончик в київському метро).

Також «Укрзаліниці» розробляє мобільний додаток для провідників поїздів далекого прямування. Зараз їх тестують. Від того, як швидко це додаток розгорнуть на всіх напрямках, залежать терміни підключення продажу квитків на всі потяги через Viber і Telegram. Поки через ботів можна купити і здати квитки тільки на потяги «Інтерсіті».

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.