Компанія «Нова пошта» прогнозує виникнення затримок в доставці посилок, відправлених українським клієнтам із зарубіжних інтернет-магазинів. Причиною тому стали дії Державної митної служби.
Відзначається, що з 18 грудня на Центральній сортувальної станції (ЦСС) компанії «Нова пошта Глобал» проводиться перевірка представниками уповноважених підрозділів Державної митної служби. При цьому співробітники митниці перевіряють всі відправлення на відповідність заявленої вартості. Таким чином, тепер кожна посилка українських замовників проходить обов’язковий ретельний огляд і контроль митників. Це, в свою чергу, призводить до істотного збільшення часу, необхідного для проведення митних процедур.
В результаті, велика кількість міжнародних відправлень, що надходять в ЦСС компанії «Нова пошта Глобал», проходить митне оформлення довше звичайного, а не так швидко, як було раніше. Компанія відзначає, що зараз вже утворилася черга з відправлень, в яких доставляються замовлення із зарубіжних інтернет-магазинів. У зв’язку з цим і прогнозуються затримки в доставці відправлень клієнтам. Конкретні терміни можливих затримок не уточнюються. Компанія підкреслює, що вона «працює виключно в правовому полі із суворим дотриманням всіх норм законодавства» і «робить все можливе, щоб доставити відправлення наших клієнтів якомога швидше».
Leave a Comment