Клієнт Приватбанку втратив гроші через проблеми з Privat24

Співробітники ПриватБанку обіцяють виправити всі помилки в найближчим часом. Клієнти ПриватБанку розкритикували нову версію програми Приват24 для комп’ютерів.

Нещодавно ПриватБанк оновив версію програми Приват24 для комп’ютерів. Нововведення сподобалося не всім. Клієнти одразу ж почали вказувати на помилки в програмі, через які деякі платежі дублюються.

“Що за убога нова версія Приват24 на комп’ютері, залиште стару яка нормально працювала. Додав платіж за комунальні послуги в кошик, не платив, потім повернувся в комунальні платежі, поміняв місяць, і оформив оплату. Потім дивлюся, а воно, ***, зняло у мене 2 рази за комунальні послуги. Заплатив наперед, тепер мало грошей на поточні витрати. Нова версія убозтво якесь “, – написав один з клієнтів.

Як тільки відгук став доступним, працівники ПриватБанку відразу ж на нього відреагували. Вони порадили без зволікання звертатися за допомогою в службу підтримки, фахівці якої покликані допомогти в усуненні подібних незручностей.

“При виявленні некоректних даних при оплаті звертайтеся в нашу службу підтримки, щоб ми могли відразу підказати, як це виправити. У новій версії ми оновили інтерфейс, додали нові функції, виправили старі помилки. Ви можете повернутися до старого інтерфейсу, вибравши внизу сторінки” Перейти в повну версію “. Нам потрібні дані по оплаті, щоб перевірити коректну роботу шаблону. Написали в особисті повідомлення, щоб уточнити їх”, – говорить відповідь ПриватБанку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.