Компанія «Київстар» запустила Відкритий Телеком – платформу, яка дає доступ до API-продуктів і консолідованими статистичними даними оператора, а також необхідні елементи для їх інтеграції з бізнесом.
API від Київстар дозволяють скористатися наявними можливостями оператора для розробки нових продуктів, створення додатків, автоматизації бізнес-процесів. З Відкритим Телекомом бізнес може швидко протестувати гіпотези щодо нових продуктів або процесів і поліпшити існуючі. Зараз на платформі доступні перші 4 цифрові (API) продукту: програмовані SMS, Viber-розсилки, фінансовий скоринг і перевірка IMSI. Перелік доступних API буде поступово розширюватися, оскільки зараз портал працює в режимі закритої версія програмного коду.
«Київстар стає продуктової компанією і розвиває відповідну культуру всередині. Наша команда за один рік зросла в три рази, до 150 чоловік, і запропонувала ринку нові продукти. Відкритий Телеком є одним з них. Ця ініціатива демонструє наміри компанії відкривати наші можливості і рішення відповідно до запитів ринку і партнерів », – коментує Михайло Нестор, директор по розробці Діджитал продуктів компанії Київстар.
Щоб скористатися послугами Відкритого Телекому необхідно:
Зареєструватися на платформі і отримати доступ до тестового середовища (зараз це заявка для раннього доступу)
Подати заявку на верифікацію. Вона не вимагає будь-якої конфіденційної інформації про бізнес, адже всі дані, необхідні для початку верифікації, є відкритими.
Після підтвердження верифікації облікового запису з боку оператора, можна почати користуватися продуктами.
Вартість користування по кожній запропонованій послуги вказана на сайті оператора.
Київстар Відкритий Телеком є надійно захищеним інструментом для роботи з даними вашої компанії. Його розробка проводилася відповідно до рекомендацій OWASP (онлайн-спільнота, яке створює у вільному доступі статті, методології, документацію, інструменти і технології в області безпеки веб-додатків).
Київстар дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає і не продає персональні дані абонентів. Всі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.
Leave a Comment