Клієнтка поскаржилася, що змушена повертати банку гроші, вкрадені шахраями. Українці почали скаржитися на те, що державний ПриватБанк замість того, щоб захищати своїх клієнтів від шахраїв і зловмисників, змушує повертати гроші, вкрадені з кредитної картки.
Відповідний негативний відгук опублікували на порталі «Мінфін».
«Внаслідок крадіжки телефону були вкрадені з кредитної картки 4000 грн., Я звернулася в банк, далі кібер поліція, поліція, ніхто ні в чому не розібрався (вже майже 3 місяці минуло)», – написала клієнтка банку.
Вона розповіла, що ПриватБанк відключив відсотки за користування кредитом по карті, гроші з якої зняли зловмисники, однак зняту ними суму змушують повертати клієнтку.
«Сума не велика, але прикро, що таке ставлення банку постійних клієнтів», – зазначила жінка.
У відповідь на відгук представник банку написав, що про збереження коштів на мапі повинен піклуватися не тільки ПриватБанк, а й самі клієнти. Крім того, клієнтці порадили ознайомитися з правилами, які допоможуть не стати жертвою шахраїв.
Leave a Comment