ПриватБанк розриває договори з власниками карт і заморожує кошти

Державний банк розриває договори з власниками «золотої картки» і заморожує кошти. ПриватБанк потрапив у новий скандал через розрив договорів з клієнтами в односторонньому порядку. Про це повідомила власниця “Золотий картки” банку в відкликання на порталі Мінфін.

“Три дні тому я побачила в пошті лист з проханням відправити скан паспорта в банк. Відразу відправила. Пару днів чекала відповіді, що паспорт прийнятий.« Підтвердження отримаєте в мобільний приват 24 », – писали з банку. Потім спробувала увійти в особистий кабінет, і тоді дізналася, що всі мої рахунки, картки і гроші на них заблоковані »- розповіла клієнтка банку.

Далі вона отримала лист, в якому банк повідомляє, що він зупиняє обслуговування рахунків і розриває з нею договір. Також в банку пообіцяли, що після відкриття рахунку в іншому банку, переказати кошти клієнтки туди.

«А тепер, головне. Я перебуваю в окупованій частині Донбасу, виїхати не можу через карантин і працюю на українському (!) підприємстві всі роки окупації. З відомим ризиком для свободи і життя плачу податки в Україні і навіть військовий збір, який нас зобов’язали виплачувати. Маю картку голд, але особистий банкір ніколи ще не відповідав на мої дзвінки і мені не телефонував, хоча його реквізити я регулярно отримую на пошту разом з купою рекламних пропозицій. Регулярно плачу щомісячний внесок за картку голд, хоча її переваги так і не зрозуміла. На питання, чому мені відмовлено в обслуговуванні, мені запропонували звернутися в Центральний офіс в Дніпропетровську в письмовому вигляді », – пояснила кліентака.

За її словами, на території, в якій вона проживає, не працює пошта, по якій можна відправити лист до Дніпропетровська.

«Я не можу зараз зайти в відділення банку, щоб забрати гроші, я більше не можу отримувати зарплату на картку приват. У нас на роботі штат юристів, я так зрозуміла, що сама не впораюся, і доведеться звертатися до них за допомогою, тому що вирішити щось з банком не представляється можливим, вони навіть не відповідають на мої дзвінки. Все листування збережені, якщо треба щось підтвердити », – резюмувала жінка.

У свою чергу, в ПриватБанку в такий спосіб відповіли на ситуацію, що склалася: «На жаль, ваше обслуговування в банку обмежена. При розірванні ділових відносин надається можливість отримання власних коштів. Додатково вам буде направлена ​​офіційна відповідь банком по даному питанню ».

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.