Популярні банки в Україні не обходяться без скандалів, так слідом за ПриватБанком, клієнти стали скаржитися і на Monobank. На сервісі портал Мінфін. де можна залишити відгук про банк, з’явилася скарга на блокування карт і відмова від обслуговування.
Про це передає портал “ITpedia”. Жертвою банку став житель Миколаєва. Він 12 вересня повідомив, що йому прийшов “лист щастя” від монобанк, в якому говориться, що банк більше не буде його обслуговувати, грунтуючись нібито на накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.
Клієнт сказав, що став жертвою банку. Він підкреслив, що багато років користуюся картами, кредитами і крім невеликої своєчасної несплати – ніяких злочинів. На думку клієнта банку, співробітники не можуть зрозуміти, як люди можуть отримувати гроші без офіційного працевлаштування, але на жаль фрілансери ще не навчилися друкувати собі офіційні виписки від ліхтаря.
А ще судячи з усього мами і в загальному родичі повинні надсилати денюшку тобі виключно конвертиком, щоб не викликати підозр. За його словами ввечері йому подзвонили співробітники банку для уточнення походження його коштів, однак чесну відповідь їх не задовольнив.
Ну припустимо раз там немає кредитного ліміту, то мої особисті – родичі, робота. Правда нічого більш не вистачало розуму творити. Технічна підтримка банку на порталі “Мінфін” попросила більш детальну інформацію, проте питання на даний момент не вирішене.
Leave a Comment