В Україні “ПриватБанк”, одне з найбільших фінустанов країни, продовжує масово блокувати карти громадян. У зв’язку з цим незадоволені клієнти залишають негативні відгуки. Про це повідомляє інформаційний портал “itpedia.com.ua”.
Один з незадоволених клієнтів ПриватБанку повідав, що він користувався послугами банку ще до 2014 року, і не так давно знову оформив карту для виплат. При цьому керівництво банку заблокувало його карту відразу після нарахування заробітної плати.
Клієнту два рази нараховували на карту заробітну плату, після чого карту заблокували і почали вимагати принести довідку переселенця. Клієнту, як людині, яка проживає з 2006 року на території України в цій довідці відмовили, після чого в банку попросили прийти у відділення з паспортом та ідентифікаційним кодом. Документи перевірили, однак результату це не дало ніякого. На прохання розблокувати довідку знову попросили принести довідку.
Трохи пізніше з ним знову зв’язалися працівники “Приватбанку” і попросили надати документи родичів, які мають нерухомість в Україні. Він приніс документ, який свідчить про те, що його брат володіє квартирою в Україні, паспорт дружини з київською пропискою, свідоцтво про шлюб та свідоцтво про народження дитини. Через час йому заявили, що документи не пройшли перевірку.
Гроші на мапі зависли, зарплату клієнту нарахувати можна, а зняти її не можна. Після цього незадоволений чоловік заявив, що більше ніякі документи надавати не збирається, а прописуватися на території України просто не збирається, так як на те є причини.
“ПриватБанк” залишив під його відкликанням відповідь, в якому заявив, що їхня компанія – сумлінний банк, який дотримується українського законодавства і готовий йти на співпрацю, в основі якого має лежати повну відповідність взаємних дій законодавству України, а також знову попросив надати необхідні документи.
Leave a Comment