ПриватБанк загляне кожному українцеві в кишеню за допомогою Приват24

Популярний серед українців банк ПриватБанк останнім часом потрапляє в безліч скандалів. Клієнти банку скаржаться на фінустанова з різних причин, однак є деякі типові ситуації, коли користувачі банку стають його фінансовими заручниками.

Як передає сайт “itpedia” існує щонайменше 5 типових ситуацій, при яких ПриватБанк обмежує своїх клієнтів, заглядаючи в кишеню до кожного, хто користується послугами банку.

Доходи зазначені в анкеті не збігаються з надходженнями на карту Приватбанку

Карти Приватбанку і система “Приват24” використовується для перерахування тіньових доходів або неофіційних зарплат. Незважаючи на те, що працівники банку стверджують, що не звіряють дані податкової декларації і доходів, що надходять на карти українців, люди вказують свій офіційний дохід, який часто набагато менше надходжень, що стає причиною блокування карт.

Платежі через Прват24 затягуються

Українці звикли, що платежі проведені через Приват24 відбуваються майже миттєво. Останнім часом транзакція затягується майже на три дні. Незважаючи на те, що в українському законодавстві вказано термін саме в три дня, раніше банк ніколи так довго не проводив кошти. Такі затримки свідчать про підозри при проведенні фінансового моніторингу, це може бути причиною блокування транзакції.

Особи які не бажають себе ідентифікувати можуть потрапити в опалу до ПриватБанку

Провіряющі можуть заблокувати карту без попередження і обіцяє розблокувати після проходження ідентифікації. Банк включив ще одне правило фінансового моніторингу: власник рахунку повинен мінімум раз на рік проходити повторну ідентифікацію. Банкіри радять регулярно перевіряти повідомлення в “Приват24”. ПриватБанк блокує рахунки, через непідтверджені або підозрілих, з точки зору банку, платежів Карту можуть заблокувати навіть якщо на неї вчинив незначний платіж з підозрілого джерела. В такому випадку домогтися пояснень від банку майже неможливо.

Банк може відмовити в обслуговуванні

Крім того ПриватБанк кілька разів відмовляв в обслуговуванні клієнтів. Причин, або будь-якого пояснення банк не пред’являє.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.