Один з найбільш популярних банків в Україні ПриватБанк часто-густо потрапляє у всілякі скандали. Цього разу в українців виникли проблеми з оформленням карт ПриватБанку. На порталі відгуків Мінфін свою історію повідомила незадоволена клієнтка. Вона написала, що хотіла отримати карту банкаа, проте їй довелося ризикувати своїм здоров’ям, щоб стати клієнткою.
Жінка хотіла отримати звичайну карту, однак за її словами, у відділеннях банків не видавали карту. І дівчина об’їздила весь місто в пошуках відділення з наявністю заповітної картки. Вона обурено пише, що співробітники банку не зволили зателефонувати і уточнити, в якому відділенні є банківські карти.
“Я, при побитих учора антирекорди по захворюваності коронавірусів і смертності в країні, повинна відвідати багато потенційно небезпечних суспільних місць, адже працівникам лінь зателефонувати до відділення, серйозно?”, – дивується обурена клієнтка.
За словами жінки, співробітники банку халатно ставляться до своїх клієнтів. Вони їх не цінують і як ніби роблять послугу. За словами жінки, співробітники все своїм видом показують, що вона “радіти повинна, що її хоч якось обслуговують”.
На відгук клієнтки представники ПриватБанку завили, що розглянуть скаргу найближчим часом.
Leave a Comment