Отримати картку ПриватБанку українцям стає все складніше

На офіційному порталі Міністерства фінансів України є спеціальний розділ для скарг клієнтів. Там громадяни публічно висвітлюють проблеми, що виникають з фінустановами. Так як ПриватБанк є найбільшим в нашій країні, відповідно і претензій в їх сторону величезна кількість. Нещодавно цей розділ Мінфіну поповнився ще одним негативним меседжем. Незадоволена клієнтка обурилася роботою співробітників ПриватБанку, які значно ускладнили їй отримання неіменної карти, відправивши відвідати практично всі відділення міста, щоб здійснити, здавалося б, просте завдання.

Здивування жінки викликала погано розвинена комунікація між співробітниками різних відділень ПриватБанку. При бажанні отримати карту з чіпом, її потрібно було ще і знайти, причому самостійно. «Співробітникам гарячої лінії лінь зателефонувати до відділення і просто уточнити наявність», – сказано у відгуку. Таким чином, клієнтці довелося ризикувати своїм здоров’ям, адже рівень захворювання коронавірусом знову підвищується. А відділення банку – це потенційно небезпечне громадське місце. Також жінка зазначила ставлення співробітників до клієнтів, яке залишає бажати кращого. За її словами, не працівники банку, а саме відвідувачі повинні радіти, що їх обслуговують, – парадокс. Ще клієнтку обурила робота служби підтримки онлайн. При спробі домогтися справедливості таким чином, співробітник навмисно затягує спілкування на годину, відповідаючи на повідомлення раз в кілька хвилин.

Джерело

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.