Китайський електрокар Xiaopeng P7 продається з минулого місяця, і судячи по першому етапу, «вбити» Tesla у нього поки не виходить. Рекламна кампанія з гучними гаслами привертала увагу багатьох фахівців і рядових споживачів. Однак на ділі вийшло так, що автомобілебудівники випустили на ринок сиру модель. Всього обіцяного втілено в P7 не було.
Фактіческім підтвердженням нечесної гри компанії Xiaopeng Motors послужив резонансний випадок. Якийсь містер Ванг купив собі два електрокара – Xiaopeng P7 і Xiaopeng G3. Якщо до останньої моделі у автолюбителя нарікань не було, то до новинки претензій маса. Як публічної демонстрації чоловік всі проблеми електрокара надрукував на аркушах паперу, обклеївши ними весь кузов і скла. До речі, «недороблені» авто Ванг пригнав прямо до сервісного центру бренду.
На аркушах були позначені наступні несправності – сторонні шуми, тремтіння педалей і рульового колеса, непрацюючий Bluetooth, дальність ходу не відповідає заявленому виробником, не працює функція бездротового відкриття і закриття багажника і ще ряд несправностей. Що не дивно, так це реакція співробітників сервісу. Вони викликали правоохоронців, які відвезли організатора анти-піару для розгляду в ділянку.
До слова помітити, невдачливий автолюбитель з цими проблемами звертався в сервісний центр виробника не раз. Через те, що вирішити проблеми співробітники не могли, доводилося їздити досить часто. Коли терпець урвався, чоловік вирішив вдатися до більш радикального методу.
Leave a Comment