Витрати з обслуговування електрокарів засмутили їх власників

Дешевизна обслуговування – одне з найбільш розрекламованих якостей електромобілів. В реальності ж справа йде трохи інакше. У цій статті наведені думки двох власників однієї і тієї ж тесли «Моделі S». Ім’я опитаного американськими журналістами власника електрокара – Стів Сасман. Шість років тому чоловік придбав Model S P85. На момент покупки на спідометрі значилася цифра в 35 тис. Миль (близько 56 000 км). За більш ніж 5 років експлуатації Стів об’їхав на «Теслі» 48 штатів США і кілька штатів сусідньої Канади, після чого вирішив розпрощатися з «дітищем» Ілона Маска.

Результат на спідометрі на момент продажу – 214,07 тис. Миль (трохи більше 344 500 км).

Сукупні витрати Стіва на утримання електрокара за весь цей час склали $ 5 415. Найдорожче чоловікові обійшлася заміна екрану системи мультимедіа та зламався порт зарядного($ 2 215 і $ 790 відповідно). Крім того, Сасман «вклався» в заміну шин (двічі), покупку нової ручки дверей, придбання батареї на 12 Вольт і ще в (цитата) «якісь дрібниці».

Чоловік, якому Стів продав свою «Модель S», розкривати своє ім’я відмовився. За його словами, зараз на спідометрі «Тесли» фігурує відмітка в 300 тис. Миль (трохи більше 482,8 км). За цей час його витрати на обслуговування електрокара наблизилися до $ 5 000.

Таким чином, за 6 років служби і 300 тис. Миль пробігу чоловіки виклали понад $ 10 000 (близько $ 1,7 тис. / Рік), що можна порівняти з витратами на обслуговування автомобілів з традиційними видами палива, резюмували автори публікації.

Джерело

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.