Компанія Viber оголосила про введення в свій месенджер нової функції «реакції на повідомлення» (Message Reactions), яка незабаром буде доступна в спільнотах.
У Всесвітній день емодзі, який пройшов 17 липня, Viber опитав своїх користувачів з різних країн, щоб дізнатися, який їх емодзі найулюбленіший. Вони могли вибрати один з 5 смайликів – «серце», «сміх», «шок», «печаль» або «злість» (?, ?, ?, ?, ?).
Серед українських користувачів платформи найпопулярнішим емодзі став емодзі «серце». 56% українців проголосували за нього в співтоваристві «Viber Україна». 33% вибрали смайлик «сміх». Всі вищезгадані емодзі будуть доступні як реакції на повідомлення зі спільнот Viber.
Щоб відреагувати на повідомлення, необхідно натиснути на іконку сердечка, яка знаходиться біля будь-якого повідомлення, і вибрати один з емодзі: «серце», «сміх», «шок», «печаль» або «злість». Широкий спектр емоцій надає користувачам можливість показати своє ставлення до повідомлень, фотографій, відео або будь-якого іншого контенту в спільнотах, на які вони підписані.
Спілкування – двосторонній процес, а тому користувачам необхідно розуміти, що інші думають про його повідомленні. Щоб це дізнатися, необхідно натиснути на повідомлення і вибрати функцію «Інформація».
«Для нас надзвичайно важливо надати своїм користувачам безліч способів проявити себе в спілкуванні з іншими. Можливість поставити «лайк» з повідомленням недостатньо добре охоплює широкий спектр емоцій, який виникає у людей під час спілкування.
Нам потрібно було запропонувати користувачам щось більше. Тепер функція «відреагувати на повідомлення» повністю це реалізовує », – вважає операційний директор Rakuten Viber, Офір Еял.
Нагадаємо, що недавно Viber запустив функцію створення анімованих GIF-файлів безпосередньо в месенджері, а також додав зникаючі повідомлення в звичайні чати.
Leave a Comment