У клієнтки ПриватБанку виникла проблема зі зникненням грошей під час проведення операції, і вона не змогла домогтися від техпідтримки банку повернення своїх грошей. Про це стало відомо з її відкликання, опублікованого на Мінфіні. Згідно з її словами, під час спроби перекладу п’ятисот гривень в терміналі сталася помилка і він завис.
Після першого звернення в техпідтримку їй пояснили, що її кошти будуть повернуті протягом двох тижнів, а після другого звернення їй було дано відповідь, що першою заявки зовсім не було, і вона буде оформлена тільки зараз. Після підтвердження за допомогою SMS-повідомлення другої заявки вона звернулася в техпідтримку ще раз, і їй пояснили, що гроші були переведені в автоматичному порядку, але вона вважає, що це неможливо. У самому Приватбанку повідомили, що у них немає можливості допомогти.
Згідно із заявою жінки, насправді кошти на карту не були зараховані, і вона неодноразово це перевірила. Вона також додала, що незважаючи на численні спроби повернути кошти їй відповіли, що не здатні допомогти. У відповідь на даний коментар в ПриватБанку повідомили, що для повернення грошей потрібно, щоб платіж був підтверджений квитанцією.
Leave a Comment