Vodafone визначив найпопулярніші морські курорти в Україні на основі аналізу своїх абонентів

Оператор мобільного зв’язку Vodafone проаналізував статистику активності туристів на приморських курортах України в перший літній місяць і визначив найпопулярніші місця відпочинку своїх абонентів.

Пік активності, очікувано, припав на «великі» вихідні з нагоди Дня Конституції. Геоаналітіка свідчить про те, що кількість туристів, що відвідали Одесу в перший літній місяць, повернулося на «докарантінний» рівень, а в День Конституції туристів в Одесі було вдвічі більше, ніж в пікові дні березня – 8.03. Найбільше туристів приїхало з Київської області, на другому місці – жителі Одеської області, за ними слідують Херсонська, Запорізька і Дніпропетровська області.

Судячи зі збільшення інтернет-трафіку і кількості 4G-користувачів, в цілому внутрішній туризм на українських морських курортах Одеської, Миколаївської та Херсонської областей виріс на 30% в порівнянні з аналогічними вихідними минулого року. Ще більшу динаміку демонструють приморські курортні міста і селища Азовського моря – в Запорізькій і Донецькій областях.

Телеком-дані дозволяють будувати прогнози щодо збільшення туристичного потоку на українських курортах. Судячи з того, як розподілявся трафік, найбільш популярними на східному узбережжі в цьому році залишаться Бердянськ і Кирилівка – там відзначений найбільший обсяг інтернет-трафіку. Середньодобовий трафік тут склав 20 ТБ і 13 ТБ відповідно, що на 37% і 55% більше в порівнянні з минулим роком.

А серед нових напрямків зі зростаючою популярністю варто відзначити прибережні селища Донецької області: Білосарайська Коса (+ 177%), Ялта (+ 124%) і Урзуф (+ 101%). Вони показали найбільший приріст трафіку.

Прогноз відвідуваності курортів на основі власної дата-аналітики дозволяє інженерам компанії забезпечити достатню ємність мережі – за допомогою стаціонарного обладнання і пересувних базових станцій – в «гарячих» точках з урахуванням органічного зростання трафіку. Так, незважаючи на істотне зростання навантаження в червні цього року, середня швидкість на морських курортах не впала, а, навпаки, зросла в 1,5 рази в порівнянні з минулим роком.

У компанії Vodafone також відзначили, що крім поліпшення якості послуг зв’язку, телеком-аналітика дає можливість для міст підготуватися до туристичного сезону і поліпшити власну туристичну привабливість. Нові технології здатні радикально поміняти процес міського планування, моніторингу та реагування на надзвичайні ситуації, так як дозволяють приймати максимально точні рішення.

Джерело: Vodafone Україна

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.