В кінці 2018 року Facebook запустила сервіс створення коротких музичних роликів з різними ефектами під назвою Lasso, ідейно копіює надпопулярний TikTok. І ось менш ніж через півтора року компанія Марка Цукерберга оголосила про закриття цього сервісу – 10 липень 2020 року Lasso припинить роботу.
Незважаючи на всі зусилля Facebook так і не вдалося повторити успіх TikTok з Lasso. У Google Play у Lasso понад 5 млн завантажень, тоді як у TikTok – понад 1 млрд.
Тепер у користувачів Lasso є рівно тиждень, щоб завантажити ролики, які вони хочуть зберегти.
Тепер в протистоянні з TikTok компанія Facebook повністю покладається на сервіс коротких відео Reels в Instagram, що дозволяє створювати 15-секундні музичні відеоролики, як в TikTok. На даний момент Reels доступний в Бразилії, Німеччини та Франції. У Facebook цілком можуть скористатися недавньої блокування TikTok в Індії і спробувати замісити його власним Reels в цій країні.
Лаври TikTok не дають спокою не тільки Facebook. Буквально минулого тижня YouTube приступив до тестування в мобільних додатках функції створення коротких 15-секундних відеороликів.
Leave a Comment