Viber розриває всі ділові відносини з Facebook

Компанія Rakuten Viber офіційно оголосила про припинення всіх ділових контактів з Facebook. Додаток для обміну повідомленнями видалить розширення Facebook Connect, Facebook SDK і GIPHY зі своєї платформи, а також припинить всі витрати на рекламу в соціальній мережі, щоб підтримати наростаючу хвилю руху #StopHateForProfit з метою бойкоту технологічного гіганта.

«Facebook перейшла межу випадками порушень захисту персональних даних і неможливістю запобігти поширенню ненависної риторики, тому Viber вживає відповідних заходів такі, як припинення витрат на рекламу і видалення з платформи продуктів компанії, щоб захистити більш 1 млрд своїх користувачів» – заявили в компанії.

На тлі протестів, що спалахнули в США протягом останніх кількох тижнів, шість організацій, в тому числі Антидефамаційна ліга і Національна асоціація зі сприяння прогресу кольорового населення, закликали рекламодавців зупинити свої витрати на рекламу в Facebook в липні через нездатність компанії захистити користувачів від ненависної риторики.

Viber вважає, що ця проблема – остання крапля до численних випадків витоку даних, в тому числі і до сумнозвісного скандалу з Cambridge Analytica, який полягає в тому, що політична консалтингова фірма незаконно зібрала дані майже 87 мільйонів користувачів Facebook. Тому додаток для обміну повідомленнями підтримує рух #StopHateForProfit і припиняє всі ділові зв’язки з Facebook.

«Facebook продовжує демонструвати погану оцінку розуміння своєї ролі в сучасному світі. Від неправильного використання персональних даних і відсутності будь-якого захисту до неможливості вжити необхідних заходів для захисту громадськості від ненависної риторики. Facebook перейшов межу. Не нам говорити, хто винен, але правда полягає в тому, що люди страждають від поширення небезпечної інформації – і це факт. Компанії повинні висловити свою чітку позицію стосовно цього питання »- заявив Джамел агау, генеральний директор Viber.

Очікується, що Viber видалить всі продукти Facebook з програми до початку липня 2020 року, витрати на рекламу в Facebook компанія припиняє негайно.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.