Kyivstar планує компенсувати відсутність інтернету

Мобільний оператор Kyivstar оголосив, що ті абоненти оператора, які постраждали від проблем, через які по всій країні деякий час нестабільно працював інтернет, отримають деяку кількість нетарифікованих послуг.

Подробиці

Це кількість розрахують залежно від того, які тарифи використовує окремий абонент, у якого виникли проблеми з підключенням два дні тому.

Всім користувачам ШПД (Домашнього інтернету) не зарахують оплату за той день, коли сталася аварія. Про це повідомила прес-служба Kyivstar.

Для людей, що користуються послугою “Все разом” компенсація буде надана в іншому вигляді, оскільки у них в рамках передплатної тарифу і так є домашній інтернет. Тому компенсацію нададуть у вигляді фіксованої кількості хвилин дзвінків по всій країні. Повідомлення з інформацією про це вже прийшли на номери абонентів.

У компанії заявили, що позавчора вранці, 21-го травня приблизно о 9:00 ранку у багатьох користувачів ШСД були перебої з підключенням, що оператор пояснює тим, що “були проблеми з обладнанням”. За весь день в різний час підключення були позбавлені близько 50 тисяч клієнтів, через що компанія вирішила компенсувати завдані незручності.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.