Huawei опублікувала рекламний ролик для конкурсу фотографій, зроблених на смартфони бренду. Як виявилося, продемонстровані на відео приклади зроблені на професійну DSLR-камеру.
Як мінімум частина знімків з позначкою «Знято на Huawei» насправді зроблені дзеркальною камерою Nikon D850 вартістю 3000 доларів фотографом Су Ті, який раніше співпрацював з компанією.
Після того, як на це звернув увагу користувачів Weibo, Huawei принесла вибачення і назвала те, що трапилося помилкою редактора. У зміненому відеоролику зникла позначка про те, що фотографії зроблені на смартфони.
Це не перший подібний випадок у Huawei: в 2018 році єгипетський офіс компанії опублікував фото, нібито зроблене на Huawei Nova 3i. Але один з найнятих акторів промо-кампанії поділився в Instagram закадровим процесом: насправді оператор користувався професійною фототехнікою.
Leave a Comment