Google в цьому році скасувала всі жартівливі заходи, приурочені до всесвітнього Дня сміху, який відзначається 1 квітня.
Перервати веселу традицію фірма вирішила у зв’язку з важкою епідеміологічною ситуацією в усьому світі, викликаною пандемією коронавірусу COVID-19. Дану новину розіслав у листі всім співробітникам корпорації директор з маркетингу Google, Лоррейн Туілхілл.
Крім того, Google докладає чималих зусиль, щоб допомогти людству в боротьбі з коронавірусом, виділивши близько 800 млн доларів на захисні медичні маски і підтримку виробників та рекламні кредити Google Ads для малого і середнього бізнесу.
З них 250 млн доларів пішли на рекламні гранти, за допомогою яких різні організації зможуть проводити масштабні та корисні рекламні кампанії про те, як уберегти себе і не допустити подальше поширення COVID-19.
Щороку станом на 1 квітня багато сервісів Google впроваджують штучні «пасхалка» і роблять несправжні анонси. У 2019 компанія «представила» додаток для спілкування з тюльпанами, а в сервісі «Google Карти» можна було зіграти в «Змійку» прямо поверх карти.
Leave a Comment