Instagram представив кілька нововведень у рамках боротьби з пандемією коронавірусної інфекції COVID-19.
Стікер Donation ( «Пожертвування») став доступний в більшому переліку країн, також тепер там доступний розділ з переказом коштів у некомерційні організації, які борються з COVID-19.
Щоб допомогти людям залишатися на зв’язку в умовах самоізоляції, з’явилася функція обміну мультимедіа в чаті. Його можна запустити в Direct, натиснувши на відповідний значок. Режим дозволяє в прямому ефірі з друзями переглядати фото і відео, опубліковані в Instagram.
Ще з’явився стікер Stay Home ( «Залишайся вдома»). Усе відслідковувані користувачем акаунти, які використовують цей стікер у своїх Stories, потраплять в загальну «історію», щоб «побачити, як інші практикують соціальне дистанціювання».
Також, в Instagram відтепер заборонена реклама продуктів, які обіцяють зцілення від COVID-19, а також просування деякого медичного приладдя, включаючи маски.
Leave a Comment