14 березня житель Індії на ім’я Вікеш Кумар поскаржився на те, що його Xiaomi Redmi Note 7 Pro загорівся прямо в кишені, вибухнув і знищив його рюкзак.
Хлопець звернувся в сервіс Xiaomi, але там в усьому звинуватили його самого. Сервіс відмовився ремонтувати телефон і зажадав з клієнта 50% від вартості пристрою за заміну на новий телефон. Кумар не визнав провину і відмовився платити. Сервісний центр дав свій висновок – «Помилка при включенні», при цьому навіть не згадавши вибух.
Зараз стало відомо, що через добу після інциденту Xiaomi все-таки надала Вікешу новий Redmi Note 7 Pro і сумку Mi Business Casual замість тієї, що згоріла під час пожежі.
Пізніше компанія зробила висновок, який говорить – пристрій було фізично пошкоджено до того, як було доставлено в сервісний центр. Правда потім представники компанії пояснили, що формулювання «фізична шкода» у заяві відноситься до Redmi Note 7 Pro вже після вибуху батареї. Сам Вікеш стверджує, що ніколи не брав під свій смартфон фізичного впливу і не заряджав його за допомогою несертифікованих зарядних пристроїв.
Leave a Comment