Згідно зі звітом Міжнародного дослідницького агентства IDC, компанія Xiaomi займає перше місце в Китаї і друге на світовому ринку носимих пристроїв. Мова йде про фітнес-браслети, розумні годинники та навушники.
На світовому ринку носимих гаджетів Apple належить частка в 31,7%. Компанія є лідером. Xiaomi займає друге місце, у неї 12,4%. Слідом ідуть Samsung, Huawei і Fitbit, їм належить 9,2%, 8,3% і 4,7% відповідно. На китайському ринку лідером є Xiaomi. Друге місце за Huawei.
Основними носимими продуктами Apple є навушники бренду Beats, а також Apple Watch і AirPods. У Xiaomi головні носимі гаджети – фітнес-браслет Xiaomi Mi Band, годинник Xiaomi Watch, дитячий годинник Mitu і бездротова Bluetooth-гарнітура Xiaomi True Wireless Earbud. Крім того, в 2019 році кількість розумних пристроїв (виключаючи смартфони і ноутбуки) на платформі Xiaomi IoT склало близько 210 мільйонів одиниць. Це на 62% більше в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.
Темпи зростання ринку смарт-браслетів і смарт-годинників становлять 37,4% і 22,7% відповідно. Сектор номер один на ринку носимих пристроїв – навушники. У 2019 році зростання склало значні 250,5%, витікає із звіту IDC.
Leave a Comment