Згідно зі звітом міжнародної консалтингової компанії IDC, компанія Apple в 2019 році збільшила частку на світовому ринку планшетів до 34,6%, що на 5% більше, ніж роком раніше.
Світовий ринок планшетів демонстрував падіння протягом більшої частини 2019 року, відзначають аналітики. Усього в 2019 році в світі було продано 144,1 млн планшетних ПК проти 146,2 млн у 2018 році. Не зважаючи на це, Apple вдалося в 2019 році довести продажі iPad до 49,9 млн одиниць, з яких 15,9 млн були реалізовані у четвертому кварталі 2019 року. Apple стала лідером світового ринку планшетів другий рік поспіль.
Експерти вважають, що Apple вдалося збільшити зростання продажів своїх планшетів за рахунок iPad сьомого покоління з 10,2-дюймовим екраном, який дебютував у вересні. Наприклад, з 15,9 млн проданих в четвертому кварталі iPad, 65% припали на частку 10,2-дюймового iPad (2019).
Одразу за Apple в рейтингу ведорів розташувалася Samsung з 21,7 млн проданих пристроїв. У річному обчисленні продажі планшетів корейського виробника впали на 7,2%. Третю позицію займає Huawei з 14,1 млн реалізованих планшетів. На четвертому рядку засвітилася Amazon, яка завдяки планшету Fire змогла вийти в плюс і зайняла частку ринку в 9%.
П’яте місце серед найбільших постачальників планшетних ПК займає Lenovo, яка в четвертому кварталі оголосила про збільшення поставок планшетів на 8,3%, але цього виявилося недостатньо для успішного завершення звітного періоду, сказано в доповіді IDC.
Leave a Comment