Аналітична агенція Canalys опублікувало звіт про китайський ринок смартфонів за 2019 рік. Незважаючи на загальне падіння продажів, компанія Huawei показала впевнене зростання.
Зі звіту випливає, що в четвертому кварталі 2019 року загальні продажі смартфонів в Китаї склали 85,3 млн одиниць, що на 15% менше аналогічного періоду 2018 року. За весь 2019 рік на китайський ринок було поставлено 369 млн смартфонів – на 7% менше, ніж роком раніше. Основними причинами падіння продажів експерти називають зниження попиту на телефони 4G, а також не настільки високий інтерес до 5G-смартфонів.
Huawei відвантажила у четвертому кварталі 2019 року значні 33,3 млн мобільних пристроїв. За весь 2019 рік бренд реалізував на території Китаю 142 млн телефонів, що на 35% більше, ніж в 2018 році. Крім того, в минулому році Huawei обійшла за поставками компанію Apple і реалізувала 240 млн смартфонів.
Що стосується інших виробників, то жоден з них не зумів наблизитися до показників Huawei. Наприклад, продажі Oppo у четвертому кварталі 2019 року впали на 25% і склали 14 млн проданих телефонів. У Vivo зниження відвантажень на 29% і показник в 13,1 млн. Xiaomi також зіткнулася зі зниженням попиту і продала в останньому кварталі року 8,1 млн смартфонів.
Apple продемонструвала найвищий рівень поставок за останні вісім кварталів. Компанія скоротила річний спад з продажу iPhone в Китаї до 12%, реалізувавши 10,1 млн смартфонів. Зростанню показників посприяв високий попит на iPhone 11, який до цих пір залишається набільш продаваним 4G-смартфоном в Китаї, відзначають аналітики.
На китайському ринку 5G-смартфонів також лідирує Huawei. У 2019 році в Піднебесній було реалізовано 8,9 млн смартфонів з підтримкою 5G. З них 6,9 млн відвантажила Huawei, зайнявши частку ринку в 78%. За Huawei слідують Vivo, Oppo і Samsung.
Цього року експерти прогнозують вибухове зростання попиту на телефони з підтримкою мереж п’ятого покоління. Очікується, що виробники поставлять на ринок близько 150 мільйонів 5G-пристроїв.
Leave a Comment