Один з найпопулярніших стрімінгових сервісів Netflix може втратити у наступному році до 4 мільйонів передплатників через високу вартість передплати на тлі більш вигідних пропозицій конкурентів. Про це повідомляє MarketWatch з посиланням на оцінку аналітика компанії Needham Лори Мартін.
На думку експерта, Netflix потрібен більш дешевий варіант підписки, щоб зберегти свою ринкову позицію і підтримувати свої акції. Мартін припускає, що тільки впровадження реклами в більш дешевий варіант підписки дозволить Netflix не втратити нинішніх і майбутніх передплатників.
Якщо зменшиться число американських глядачів, які приносять сервісу в три рази більше прибутку, ніж інші, Netflix може втратити в 2020 році приблизно 260 млн доларів прибутку.
Мартін, яка до сих пір рекомендувала тримати акції Netflix, знизила рекомендації до рівня «продавати», після чого акції сервісу впали на 3,1%.
Leave a Comment