Apple справляється все гірше і гірше на ринку смартфонів. Під керівництвом Тіма Кука компанія впала на четверте місце в списку найбільших виробників смартфонів у світі, – випливає з даних IHS Markit за другий квартал 2019 року.
Продажі iphone падають
На даний момент програє не тільки Samsung і Huawei, але і з мало відомій китайській компанії Oppo.
Чому продажу iPhone падають?!
Відсутність дешевого iPhone, який міг би бути спрямований для споживачів на ринках, що розвиваються, дуже знизило продажі компанії.
IHS повідомив, що Apple надала на ринок 35,3 млн iPhone в період із квітня по червень 2019 року, отримавши 11 відсотків частки ринку смартфонів. А ось китайці з Oppo поставили для продажу 36,2 млн. мобільних телефонів.
Samsung і Huawei, незважаючи на всі останні проблеми в США, ввели в продаж відповідно 75,1 і 58,7 млн пристроїв. Це дало їм відповідно 23 відсотки і 18 відсотків частки на ринку.
Apple в I кварталі показав рекордні падіння продажів iPhone. У наступні три місяці продажі падали на 11,8 відсотка.
26 млрд доларів приносить бізнес з продажу смартфонів Apple, що становить менше половини від загальної виручки гіганта, так як компанія зафіксувала більше зростання завдяки іншим продуктам, таким, як годинник Apple Watch.
Аналітики стверджують, що причиною падіння є тривале використання людьми старих телефонів, що дозволяє уникнути придбання нових, більш дорогих моделей. Більш того, відсутність дешевого рішення Apple, яке могло б добре продаватися на ринках, що розвиваються.
Huawei захистив позицію віцелідера
Дані IHS показують, що Huawei вдалося відстояти другу позицію, незважаючи на введення навесні на кілька тижнів заборони на продаж її смартфонів у США.
– При хороших результатах першого кварталу Huawei був одним з не багатьох виробників смартфонів, який подолав загальний негативний тренд на ринку в другому кварталі. Huawei був в змозі замінити падаючі міжнародні замовлення збільшенням продажів в Китаї, – говорить аналітик IHS Jusy Hong.
Аналітики з IHS Markit оцінюють популярність смартфонів на основі їхніх поставок на ринок, а не фактичного продажу кінцевому клієнту.
Leave a Comment