Південнокорейський виробник техніки Samsung істотно збільшив виробництво фірмових OLED-дисплеїв через комерційний успіх iPhone 11 Pro і 11 Pro Max.
Флагмани Apple використовують в основному матриці від Samsung, на відміну від iPhone 11, в якому, як і раніше встановлений IPS-екран. Тільки за третій квартал, що закінчився в цьому вересні, Samsung поставила для Apple близько 22,2 млн панелей з діагоналлю 5,85 і 6,46 дюймів.
При цьому, обсяг відвантажень росте від місяця до місяця: 3,9 млн панелей в липні, 8,4 млн в серпні і 9,9 млн у вересні. Спочатку на вересень планувалася продукція лише 6,98 млн одиниць.
Поки прогнози аналітиків також райдужні – 9,8 млн екранів для Apple в жовтні і 5 млн у листопаді.
Таким чином, сумарний обсяг вироблених OLED-матриць за другу половину 2019 року може перевищити 50 млн штук. Варто зазначити, що на частку Samsung припадає близько 90% екранів для iPhone 11 Pro і 11 Pro Max. Але південнокорейська корпорація не є ексклюзивним постачальником – приблизно 10% екранів йде від LG.
Leave a Comment