Disney заборонила рекламу Netflix на всіх своїх телеканалах

The Walt Disney Company заборонила розміщення реклами стрімінгового сервісу Netflix на своїх розважальних телеканалах. Про це повідомляє видання The Wall Street Journal.

За словами інсайдерів, дане рішення було прийнято у зв’язку зі швидким запуском фірмової стрімінгової платформи Disney +. Крім того, в поточному році керівництво компанії розіслало розпорядження про заборону розміщення рекламних матеріалів будь-яких конкуруючих сервісів. Однак, потім вимоги були розцінені як і надлишкові і пом’якшені – але не по відношенню до Netflix.

Запуск Disney + відбудеться 12 листопада в Америці. Вартість місячної підписки складе 6,99 доларів, а перегляд можна буде здійснювати через фірмовий додаток. Для порівняння, місячна підписка на Netflix при цьому коштує 8,99 доларів.

The Walt Disney Company володіє National Georgaphic, ABC, FX Networks, а також низкою телеканалів серії Disney Channels Worldwide. Належна їй спортивна мережа ESPN може рекламувати Netflix.

Компанія вже офіційно підтвердила реліз у сервісі понад 500 художніх фільмів і нових оригінальних серіалів, серед яких «Місячний лицар», «Міс Марвел» і «Мандалорець».

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.