The Walt Disney Company заборонила розміщення реклами стрімінгового сервісу Netflix на своїх розважальних телеканалах. Про це повідомляє видання The Wall Street Journal.
За словами інсайдерів, дане рішення було прийнято у зв’язку зі швидким запуском фірмової стрімінгової платформи Disney +. Крім того, в поточному році керівництво компанії розіслало розпорядження про заборону розміщення рекламних матеріалів будь-яких конкуруючих сервісів. Однак, потім вимоги були розцінені як і надлишкові і пом’якшені – але не по відношенню до Netflix.
Запуск Disney + відбудеться 12 листопада в Америці. Вартість місячної підписки складе 6,99 доларів, а перегляд можна буде здійснювати через фірмовий додаток. Для порівняння, місячна підписка на Netflix при цьому коштує 8,99 доларів.
The Walt Disney Company володіє National Georgaphic, ABC, FX Networks, а також низкою телеканалів серії Disney Channels Worldwide. Належна їй спортивна мережа ESPN може рекламувати Netflix.
Компанія вже офіційно підтвердила реліз у сервісі понад 500 художніх фільмів і нових оригінальних серіалів, серед яких «Місячний лицар», «Міс Марвел» і «Мандалорець».
Leave a Comment