Тім Кук: Apple намагається тримати ціни на свої продукти як можна нижче

Перебуваючи з візитом у Німеччині, генеральний директор Apple Тім Кук відповів на питання журналістів. Німецьке видання Stern з’ясувало у підприємця про ставлення компанії до нових iPhone, сервісу Apple TV + і ситуації з ціноутворенням на власні продукти.

Кук підкреслив, що його компанія завжди намагається «утримувати ціну своїх пропозицій якнайнижче». Тільки завдяки цій стратегії Apple змогла оцінити iPhone 11 за 800 євро, що на 50 євро менше торішнього iPhone XR.

Говорячи про Apple TV +, директор розповів, що підписка вартістю 5 євро в місяць приблизно на 40% дешевше, ніж у Netflix, чия стандартна підписка коштує 8 євро і навіть не включає в себе потокову передачу із розширенням HD. Apple не хоче продавати тільки апаратне і пов’язане з нею програмне забезпечення, тому зараз зосереджується на інших послугах.

Кук також вважає, що він зміг захистити свою компанію від тиску з боку Верховного суду США через монополізацію в магазині App Store. Близько 86 відсотків усіх додатків платформи можна безкоштовно завантажити, а збори в 30% виправдані, так як це дозволяє гарантувати, що тільки додатки, що відповідають стандарту Apple, досягають клієнтів.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.