Apple запустила рекламну кампанію iPhone 11 Pro

Apple опублікувала на своєму YouTube-каналі три нових відео, які розповідають про переваги нових iPhone 11 Pro і Pro Max.

У першому ролику Apple демонструє міцність iPhone 11 Pro, кидаючи в нього овочі, фрукти, торт, воду та іграшки. За заявою виробника, нові смартфони оснащені більш міцними (у порівнянні з попереднім поколінням) стіклами і мають підвищену водостійкість за стандартом IP68.

Друге відео розповідає про систему камер з трьома 12-мегапіксельними об’єктивами – ширококутним, надширококутним і телефото. Компанія демонструє різні фокусні відстані, а також нічний режим, схожий з Night Sight у смартфонах Google.

Третій ролик під назвою Cinematic Tests показує зйомку відео в 4K.

Samsung, головний конкурент Apple у високому ціновому сегменті, не міг пропустити такий зручний випадок і теж опублікував відеоролик, присвячений функції відеозапису з розмиванням заднього фону в Galaxy Note 10. У ньому південнокорейський виробник натякає, що так iPhone не може.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.