У травні цього року компанія OnePlus офіційно оголосила нового амбасадора свого бренду – актора Роберта Дауні-молодшого, відомого за своєю роллю Залізної людини у фільмах Marvel. Для просування реклами OnePlus 7 артисту створили особисту сторінку в китайській соціальній мережі Weibo, проте, один з останніх записів був відправлений зі смартфона конкурента – Huawei P30 Pro.
Після того, як пост був виявлений користувачами соцмережі, він зник зі сторінки Дауні-молодшого. Імовірно, його міг опублікувати не сам актор, а один із співробітників піар-команди OnePlus.
Роберт Дауні-молодший рекламує OnePlus 7, використовуючи Huawei P30 Pro.
Дауні-молодший під час запуску рекламної кампанії смартфона відгукувався у своєму Twitter про OnePlus позитивно, кажучи, що молодий бренд йде проти всіх на технологічному ринку. На думку глави бренду Піта Лау, ідеологія компанії збігається з творчістю артиста.
Схожий інцидент стався в січні 2019 року, коли один з маркетологів Huawei використовував iPhone, щоб опублікувати запис через офіційний акаунт у Twitter. Згодом корпорація знизила співробітника на посаді зі скороченням заробітної плати.
Leave a Comment