Глава відділу маркетингу Xiaomi спростував чутки про закриття бренду Poco

Незважаючи на безліч чуток, компанія Xiaomi не планує закривати суббренд Poco. Про це в інтерв’ю порталу 91mobiles розповів глава відділу маркетингу індійського відділення Xiaomi Ануджа Шарма.

Раніше аналітики з IDC повідомили, що на заміну Poco в продуктовій лінійці Xiaomi прийшли Redmi K20 і K20 Pro, а в майбутньому бренд і зовсім може припинити своє існування. Однак, за заявою Шарма, Poco незалежний від китайського виробника і має власну команду – Xiaomi керує лише серіями Mi, CC, MIX і брендом Redmi. 

На даний момент Poco користується лише деякими послугами Xiaomi, включаючи логістику і підтримку. У бренда є своя власна продуктова стратегія, однак, через невелику кількість співробітників, що працюють на Poco, його увагу як і раніше направлено на Poco F1 – єдиний смартфон суббренда. 

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.