Китайський технологічний гігант, можливо, візьметься за розробку телевізора для своєї дочірньої компанії. В даний час Xiaomi є ключовим гравцем на телевізійному ринку Китаю. Компанія стала виробником телевізорів номер один в Китаї за обсягом продажів і постачань в першій половині 2019 року. Тепер Лу Вейбінг, глава Redmi (дочірнього підприємства Xiaomi), повідомляє, що бренд також зацікавлений в телевізійній індустрії. Лу Вейбінг привітав генерального директора Xiaomi Лей Цзюня після того, як компанія стала головним гравцем ринку. Після чого він запитав своїх передплатників у соціальній мережі Weibo:
«Хочете, щоб Redmi теж розробили свій телевізор?».
Після того, як на початку цього року Redmi стала окремою компанією, бренд зосередив свої зусилля на ряді продуктів, крім смартфонів. У більшості сегментів техніки продукти Redmi навіть конкурують з Xiaomi. Ми вже бачили навушники, портативні зарядні пристрої, ноутбуки і навіть пральну машину від них. Зрозуміло, що Redmi хоче урізноманітнити свій асортимент товарів, і телевізор міг би стати хорошим доповненням до нього.
Останні смартфони Redmi також були досить цікавими. Серія Redmi K20 пропонує величезний потенціал за свої гроші, завдяки флагманському чіпсету Qualcomm Snapdragon 855. Більш того, компанії вже вдалося продати більше 10 мільйонів смартфонів Redmi Note 7 в Індії і за кордоном. На тлі таких успіхів, не дивно, що Redmi входить в індустрію, в якій Xiaomi робила великий бізнес протягом останніх кількох років. На жаль, поки компанія офіційно не підтверджує, що працює над власним телевізором, і нам доведеться чекати більш докладної інформації.
Крім цього, повідомляється, що не так давно Xiaomi роздала своїм співробітникам по 1000 акцій. Такий хід був викликаний тим, що компанія вперше потрапила в список Fortune Global 500, з доходами в розмірі $ 26,443 млрд. І чистим прибутком в $ 2,049 млрд. За минулий рік, що є величезним успіхом. Розповідаючи про досягнення компанії, її генеральний директор Лей Цзюнь висловив подяку всім працівникам і партнерам, а також оголосив, що у Xiaomi є особливий подарунок для всіх 20 538 співробітників. На кожну людину було виділено по 1000 акцій, 500 з яких були передані їхнім родинам і близьким. Крім цього, в червні компанія з’явилася в рейтингу Fortune China 500, зайнявши в ньому відразу 53-е місце.
Leave a Comment